본문 바로가기
카테고리 없음

[Korea trip] : Danyang paragliding

by 그래도 난 2023. 3. 7.

안녕하세요.

 

단양에서 패러글라이딩했던 후기를 써보려해요!

저는 내일로여행을 했습니다.

 

hello

I want to post about my Danyang paragliding review.

I wrote ‘Danyang guest house review’ before

게스트하우스에 내일로 패러글라이딩 패키지가 있어서

유용하게 이용했어요(*≧∀≦*)

 

도미토리4인 숙박하루에 원래2만5천원인데

할인받고 패러글라이딩이랑 2박해서 총 8만원 결제했어요.

원래하기로했던날은 태풍땜에 못하고

다음날 한시쯤인가에 했던 기억!

 

I used paragliding package.

the package was someday guest house Nailo paragliding package.

I paid $80 (80,000won) including paragliding and two nights

The weather is so important If you want to do paragliding.

I could do paragliding next day because It was typhoon first day

패러 일번지

게스트하우스까지 픽업와주셨고

픽업차량을타면 이렇게 도착해요(*’▽’*)

A pick-up car picked me up from guest house

and we went paragliding spot

접수처에 가서 물건을 맡기고 접수증을 받아요!

you can put your stuff there and you can receive a card

옷을 갈아입습니당 총총

사이즈에 맞는걸로 직원분이 가져다 주셨어요.

 

you have to change your clothes to one of these suit

 

샌들신고갔더니 양말하고 운동화도주셨습니다.

and you can borrow sneakers

 

다른분들도 엄청 많이 있어요!

there was many people

세상 행복한 제 표정..ㅋㅋㅋㅋ

I can see my really happy smile face..lol

 

패러글라이딩 하는중

동영상8분짜리 찍었구요ㅋㅋㅋㅋ

제가 너무 시끄러워서 동영상은 스킵하고

캡쳐해서 올려봅니당ㅎㅎ

전 너무 재밌었고 내려가기 아쉬웠어요 엉엉

I could record my self with go-pro (they lent it to me)

my voice was too much noisy so I upload this picture.

It was really funny and I didn’t want to go downㅠㅠ

.

저랑 날라주신 가이드님말고

다른손님들 열심히 찍어주시는 가이드님있어서

그분에게 저도 찍어달라고부탁했어요ㅋㅋㅋㅋ

인생샷 많이 찍어주셔서 감쟈합니다

같이 셀카도 찍었는데 동의는 못받아서

안올릴게요…흑

another guide took a picture for me

thanks for the guide

I took a selfie with guide but I didn’t ask permission to him

so I didn’t upload our selfie haha

패러글라이딩하기 전에 더울까봐 걱정했는데 생각보다 괜찮았어요!

하늘위에있으니까 하나도 안덥더라구요(๑˃̵ᴗ˂̵)

I was worried about I feel hot when I do paragliding before

but I didn’t feel hot. I was just excited haha

행복하게 내려오면서 한컷

It’s just .. happy picture

픽업차량으로 내려가기전에

이영자카페로 유명하다던 카페산

you can go cafe sann

this was famous cafe

사람 실화입니까..?

It was a really popular cafe..

so a lot of people was there.

빵 안좋아한다해놓고

열심히먹는 1인..

복숭아스무디..맛있었는데

핑크색스무디…또먹고싶어요…

peach smoothie was really delicous!!

Actually I don’t remember exactly the name..

It was pink color smoothie

I want to drink this again… 

 

가족여행오신분께 부탁해서 한장찍었어요.

단양 전 생각보다 너무 좋았고

패러도 생각보다 안무섭고 넘 좋았습니다!

꼭해보시는걸 추천드려요!!

I asked to another person to take a photo to me kk

I think Danyang was more beautiful city than I thought

and I want to recommend to do paragliding at Danyang!

I want you to do this!!!

 

 

부족한 영어실력으로 외국인분들께도

소개시켜줬어요.

이상 궁금하신 점은 댓글 남겨주세요(*´꒳`*)

I already upload in my hellotalk page haha

If you ask me a question,

you could comment to me!

thanks for reading. see you next time